• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про заклад
  • Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в Прохорській ЗОШ І-ІІІ ступенів на період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в

Прохорській ЗОШ І-ІІІ ступенів на період карантину

в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Даний порядок розроблений відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанови Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 № 42 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), листа МОН України від 05.08.2020 №1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» з метою забезпечення інфекційної безпеки у закладі освіти та організації повноцінного освітнього процесу.

Цей порядок діє у разі встановлення Державною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій у селі Прохори Борзнянського району Чернігівської області «зеленого» рівня епідемічної небезпеки.

Даний порядок буде розміщено при вході до закладу та на сайті закладу. Про будь-які зміни щодо встановлених обмежень та умов організації освітнього процесу буде повідомлено через офіційні сторінки в мережі Інтернет та при вході до закдаду.

І. Вхідний скринінг та правила поведінки персоналу

1. Усі працівники закладу освіти заходять через центральний вхід.

2. Увесь персонал проходить термометрію на центральному вході перед початком робочого часу (за 30 хвилин) із занесенням даних до щотижневого аркуша контролю термометрії.

3. Температурний скринінг проводить чергова прибиральниця службових приміщень.

4. Вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів).

5. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або із симптомами гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) співробітник до роботи не допускається. Про такий випадок чергова повідомляє директора школи та робить відмітку у аркуші контролю термометрії про недопущення до роботи.

6. При виявленні підвищеної температури тіла (вище 37,1 С) або респіраторних симптомів вдома працівник школи повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу.

7. Для вирішення питань, що не потребують особистої присутності, максимально використовувати засоби зв’язку (Інтернет, телефон). Близькі контакти між персоналом обмежуються.

8. У школі організовано забезпечення засобами індивідуального захисту всіх працівників ( із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника). Зміна масок кожні три години.

9. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу використання захисних масок є обов’язковим.

10. У регіонах, що відносяться до помаранчевого рівня небезпеки, педагогам в процесі викладання навчальної дисципліни рекомендовано використовувати захисні щитки.

11. Якщо працівники користуються масками багаторазового викорис-тання, то обов'язково повинні мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці, тощо) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

ІІ. Вхідний скринінг здобувачів освіти на наявність ознак

інфекційного захворювання

1. Відповідальність за прихід до школи здорової дитини (з нормальною температурою тіла [до 37,0 С], відсутністю наявних симптомів гострого респіраторного захворювання [кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей] ) несуть батьки.

2. Зустріч здобувачів освіти здійснюється у фойє школи, починаючи з 8.00 год., відповідальною особою.

3. Відповідальна особа проводить візуальний огляд дитини на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), проводить температурний скринінг та записує показники температури тіла у дитини до спеціального журналу.

4. Вхід до школи здійснюється лише за умови використання засобів індивідуального захисту (захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно, або респіратора). В школу заходять тільки учні, вчителі та персонал школи.

5. Вхід в освітній заклад батьків, бабусь, дідусів з початком навчального року суворо заборонено. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку, або на шкільному подвір’ї.

6. З метою впровадження заходів щодо застосування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами, у школі запроваджується відкриття двох входів та гнучкий графік початку навчальних занять для різних категорій здобувачів освіти. Для кожної категорії визначено свій вхід до школи і схема руху лише одними сходами. Довільно пересуватися по школі не дозволяється.

Входи/виходи закріпленні за класами

Блоки Час приходу в школу Відповідальні
з 8.00 з 8.30
Вхід/вихід центральний 1-7 класи 8-11 класи Черговий адміністратор
Вхід/вихід біля майстерні Дитячий садочок Пирковська О.В.

6.4. Початок навчальних занять у закладі освіти:

Час роботи
Дитячий садочок 8.00
1-11 класи 9.00
Індивідуальне навчання 13.00

7. Якщо у здобувача освіти визначено температуру тіла вище 37,0 С або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) дитина до занять не допускається:

- якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря;

- якщо дитина прийшла без супроводу дорослого, то на здобувача освіти одягається медична маска і класний керівник проводить його до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки дитини та у разі необхідності – швидка медична допомога. Після чого черговим адміністратором і батьками приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

8. Після того, як здобувач освіти з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами був відсторонений від освітнього процесу, до школи дитина може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування закладу освіти.

9. Вхід у заклад освіти лише після обробки рук антисептиком. Дозатори та антисептики знаходяться у закладі тільки на воді, в подальшому рекомендується ретельно мити руки після кожного уроку.

10. У випадку підтвердження коронавірусної хвороби когось із учнів, весь клас повинен піти на самоізоляцію та провести заходи, передбачені галузевими стандартами МОЗ.

11. Заступник директора з виховної роботи Набільська Л.П. щоденно проводять моніторинг та аналіз відвідування занять здобувачами освіти з метою раннього виявлення збільшення захворюваності.

ІІІ. Організація освітнього процесу у школі

1. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями школи використання захисних масок є обов’язковим ( виключення лише для учнів 1-4 класів). Зміна масок кожні три години.

2. Якщо у дітей будуть маски багаторазового використання, то обов'язково мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

3. Для використаних одноразових масок в закладі є спеціальні урни.

4. Для мінімізації пересування здобувачів освіти у приміщеннях школи за кожним класним колективом закріплений навчальний кабінет для проведення усіх уроків, за виключенням інформатики, фізичної культури, предмету «Захист України» та технічної праці:

Кабінети, закріпленні за класами:

Класи Кабінети
1 І поверх, кабінет 1 класу
2 І поверх, кабінет 2 класу
3 І поверх, кабінет 3 класу
4 І поверх, кабінет 4 класу
5 ІІ поверх, кабінет історії
6 ІІ поверх, кабінет фізики
7 ІІ поверх, кабінет біології
8 ІІ поверх, кабінет заруб. літ.
9 ІІ поверх, кабінет математики
11б ІІ поверх, кабінет «Захисту України»

5. Пересування школою при поділі груп на уроках інформатики, «Захист України», фізичної культури здійснюється так: одна група залишається у кабінеті, закріпленому за класом, а інша, з вчителем, переходить до спеціалізованого кабінету після дзвоника на урок, коли коридори вільні, і повертається назад за кілька хвилин до закінчення уроку, коли в коридорах ще не відпочивають учні.

6. У разі можливості, у розкладі занять 5-11 класів уроки розташовані парами із застосуванням модульного підходу до вивчення дисциплін.

7. Тривалість кожної перерви: перерви між першим та другим, четвертим та п’ятим, п’ятим та шостим уроками – 10 хвилин, між другим та третім, третім та четвертим уроками – 20 хвилин. У той час, коли діти в коридорі, здійснюється 10-хвилинне провітрювання класів.

8. За умови сприятливої погоди здобувачі освіти під час перерв перебувають на свіжому повітрі на шкільному подвір’ї у присутності вчителя, що буде проводити наступний урок.

9. Ранкові зустрічі у 1-3-х класах за сприятливих погодних умов проводяться на свіжому повітрі.

10. Запроваджується гнучка структура навчального року з можливістю внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації.

11. Передбачене уникання організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: зменшення кількості комунікаційних вправ, групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проведення ранкових зустрічей із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо.

12. За можливості, передбачається організація проведення навчальних занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

13. На вході до школи та у його приміщеннях передбачається розміщення інформаційних матеріалів щодо профілактики коронавірусної хвороби СОVID-19.

ІV. Організація дотримання правил респіраторної гігієни та

протиепідемічних заходів у школі

1. Основним заходом гігієни рук в умовах школі є миття рук з милом.

2. Використання антисептику доцільне лише в тому випадку, коли немає доступу до води та мила.

3. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або в якості заміни миття рук недоцільне та неефективне.

4. Тертя рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

5. Кожна санітарна кімната школи забезпечується рукомийником, який обладнаний рідким милом в дозаторі та електросушарками для рук.

6. Передбачається проведення навчання працівників закладу та здобувачів освіти щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог.

7. Організується централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички».

8. На вході до всіх приміщень школи організовуються місця для обробки рук антисептичними засобами: учні 1-4 класів за участю вчителя, учні 5-11-х класів у присутності вчителя. Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

9. У разі виникнення потреби або необхідності залишити приміщення школи користуємося тільки центральним входом.

10. Вихід із школи передбачено тільки по завершенні навчальних занять.

V. Організаціяпитного режиму та харчування у школі

1. У період карантину організація питного режиму відбувається із використанням індивідуального (пляшки з водою) посуду.

2. З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) за кожним класним колективом закріплено відповідну перерву для харчування. Графік харчування здобувачів освіти такий:

Години Класи
10.20-10.40 1-2
10.30 – 10.50 3-4
11.40. – 12.00 5-11
9.00 – 9.20 Дитячий садочок
13.00 – 13.20 Дитячий садочок
16.00 – 16.20 Дитячий садочок

3. Організація мультипрофільного харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється.

4. У їдальні забезпечується відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

5. Вхідний скринінг персоналу харчоблоку:

- увесь персонал проходить термометрію перед початком робочого часу (за 30 хвилин) із занесенням даних до щотижневого аркуша контролю термометрії;

- вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів);

- у разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з симптомами гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) співробітник до роботи не допускається, а в аркуші контролю термометрії робиться відмітка про недопущення до роботи. Контроль за виконанням цих вимог здійснює відповідальна особа.

6. Усі працівники харчоблоку працюють у засобах індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразових рукавичках, які змінюють після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов'язаних між собою. Засоби індивідуального захисту є у наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника.

7. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник харчоблоку ретельно миє руки з милом або обробляє антисептичним засобом.

8. У школі організовано централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички» з подальшою утилізацією.

9. Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.

10. При організації харчування працівники їдальні суворо дотримуються правил особистої гігієни: рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо.

11. З працівниками харчоблоку передбачається проведення навчання щодо одягання, використання. зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації. Відповідальність за виконанням цих вимог несе завідувачка ви-робництва їдальні.

12. Забезпечення працівників їдальні засобами індивідуального захисту (захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками, антисептиком, безконтактним термометром тощо) здійснює виконавець послуг харчування.

Питання, які залишилися поза межами цього порядку, вирішуються індивідуально з черговим адміністратором.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi